فریم های ویترین

 

ویترین شیشه ای
به عنوان یک صاحب کسب و کار شما باید همیشه به فکر مدرن کردن فعالیت ها و محل کار خود باشید. یک سرمایه گذاری ایده‌آل استفاده از ویترین شیشه ای می‌باشد. 
در ایران سیستم های مختلفی جهت اجرای ویترین های فروشگاهی و در مجتمع های تجاری به کار می رود که عموما به صورت کامل ومجموعه منسجم برای این منظور طراحی نشده اند .
پیروی از یک سیستم پروفیل های اختصاصی آلومینیومی که کلیه اتصالات و مقاطع مختلف جهت حالات گوناگون ویترین های شیشه ای را دارا می باشد این امکان را ایجاد می کند که دیوار های شیشه ای پیوسته و منظمی را ایجاد کنیم که دارای هماهنگی و تناسب اعضا می باشند . 
شرکت شیشه اشکان با ارائه ی یک محصول کاملا حرفه ای و اختصاصی جهت استفاده در ویترین های فروشگاهی, که کلیه اتصالات و براق آلات مخصوص درب ها ، قاب های شیشه ای ثابت ، پروفیل های کنج های و زوایای گوناگون و همچنین چندین مدل پروفیل کاملا اختصاصی جهت قاب درب های ورودی را دارا می باشد .

قاب های درب های شیشه ای که امکان ایجاد درب های تماما شیشه ای به همراه یک قاب بسیار ظریف و زیبا و در نتیجه ایجاد اتصالاتی کاملا زیبا و هوابند را فرآهم می کند . 
.
نوار های درز گیر نصب شده بر بروی پروفیل های فریم های درب ها امکان ایجاد هوابند شدن و صدابند شدن را ایجاد می کند که امتیاز بسیار مهمی جهت ورودی های فروشگاه ها می باشد که نیاز به ایجاد محیطی آرام و دمای مطلوب می باشند.
ویترین های داخلی مجتمع های تجاری ، جداره های شیشه ای مغازه ها و فروشگاه های فضای خارجی ساختمان ، جداره های شیشه ای ورودی ساختمان ها و مجتمع های تجاری و اداری … موارد مورد کاربرد این محصول کاملا حرفه ای می باشند . 

مزایای استفاده از ویترین شیشه ای
محصولات خود را به روشی هیجان انگیز نمایش دهید
کسب و کار شما بدون جذب مشتری و جلب توجه آن نمی‌تواند سودی کسب کند. یک سیستم ویترین شیشه ای به شما فضا و فرصت مورد نظر را برای نمایش محصولات خود به بهترین روش و جذب مشتری ارائه می‌دهد.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی
با تعویض سیستم ویترین قدیمی خود با ویترین شیشه ای جدید شما می‌توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. سیستم های ویترین شیشه ای مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا اشعه‌های فرابنفش را بازتاب دهند، پس فضای کار شما بهتر پوشش داده می‌شود. این پوشش باعث صرفه جویی در انرژی و سیو پول می‌شود.

افزایش فروش
استفاده از یک ویترین شیشه ای باعث افزایش فروش شما می‌شود. مشتریان شما با دیدن ویترین جذب نمای مدرن و زیبای آن می‌شوند.

تنوع
یکی از مزایای این سیستم قابلیت سفارشی بودن آن است. با وجود سیستم‌های مختلف ویترین فریم دار و فریم لس و شیشه های مختلف، یک سیستم ویترین شیشه ای دلخواه و موردپسند خود را می‌توانید بسازید.

اقتصادی بودن
سیستم ویترین شیشه ای علاوه بر زیبا و شیک بودن کاملا به صرفه و اقتصادی بوده و با صرف هزینه کمتر می توان یک ویترین دلخواه و سفارشی ساخت