سقف های شیشه ای اسپایدر/اسپایدری

 

سقف های شیشه ای 

سیستم های سقف شیشه ای به علت اینکه در هر فصل راحت قابل استفاده می باشد و به شکل های ثابت و متحرک موجود است، ترجیح و انتخاب بسیاری از افراد می باشد. سیستم های سقف شیشه ای و بالکن شیشه ای از تکنولوژی مدرن و به روز و متریال با کیفیت استفاده می کند.سقف های شیشه ای را می توان به راحتی در محل کار، ویلا، منزل، پاسیو، تراس و… استفاده کرد. این سیستم ها نمای منعطفی دارند و ظاهر سازه را شکیل تر می کنند؛ از طرفی ارزش بنا را نیز بالاتر برده و از نظر اقتصادی نیز توجیه دارد. این سیستم ها قابل تطبیق به بنای شما و سلیقه ی شما می باشد و ظرافت های بسیاری در آن قابل اجراست.

 

سقف های شیشه ای  اسپایدری

نحوه اجرا در این سیستم به این صورت است که ابتدا شبکه بندی فلزی متناسب با ابعاد و وزن شیشه ها اجرا می گردد. این شبکه می تواند آهن یا استیل باشد. همچنین می توان از پروفیل هایی با مقاطع خاص در این سازه استفاده کرد. زیرا همانطور که در ابتدای مطلب بیان شد کل سازه به صورت نمایان است و علاوه بر مقاومت، شکل ظاهری آن نیز حائز اهمیت می باشد.

پس از اجرای سازه قطعات چنگکی بر روی شبکه فلزی نسب گردیده و پس از نقشه برداری و تعیین محل دقیق سوراخ ها و پیاده سازی آن در نرم افزار، نوبت به ساخت شیشه های استین گلس می رسد.
پس از ساخت شیشه ها و انجام عمل ۳ جداره سازی در چارسیک، قطعات بر روی سازه نصب شده و پس از آن عمل سیلینگ در بین درزهای شیشه انجام شده و سقف را کاملا آب بند می کند.
ما با استفاده از اتصالات اسپایدری درجه 1 و استیل در ساخت این سازه ها علاوه بر زیبایی سازه استحکام کار را به شما اطمینان می دهیم

saghfearman