یراق آلات و دربهای سکوریت

درب سکوریت
درب شیشه سکوریت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوبترین انواع درب ورودی می باشد. زیبایی شناسی مدرن در دکوراسیون روز بر استفاده از درب شیشه سکوریت تاکید میکند. زیبایی و هارمونی که درب شیشه ای در فضا مورد استفاده ایجادمی کند چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند علاوه بر موارد ظاهری و زیبایی که در محیط ایجاد می کند استفاده از درب شیشه ای سکوریت دارای جنبه های مثبت فراوانی می باشد که در ادامه به برسی هرکدام می پردازیم.

ایمنی درب شیشه سکوریت
شیشه سکوریت که از لحاظ ایمنی بین 5تا10 برابر بیشتر از شیشه معمولی مقاومت دارند شاکله اصلی تشکیل دهنده این درب ها میباشد. درب شیشه سکوریت در طول زمان دچار زنگ زدگی، خوردگی و آسیب های اقلیمی و آب و هوایی نمیشود.با داشتن قابلیت تمیز کردن درب همواره حالت نو بودن را حفظ میکند و درب به حالت دکوراتیو و محیط زیبا تبدیل میکند. توانایی قفل شدن این نوع دربها بحث افزایش توانایی حفاظت از مکان را به خوبی روشن می سازد. از مواردی که نشان دهنده ایمنی این نوع درب ها می باشد مقاومت بالای درب شیشه سکوریت در برابر ضربه و فشار می باشد که امکان شکستن آن را به کمترین مقدار می رساند و در صورت ایجاد اتفاق و مشکلی که موجب ترک برداشتن شیشه شود، ترک به کل شیشه منتقل می شود و به صورت ذرات ریز و صیقلی تبدیل می شود و به یک باره فرو می ریزد این امر موجب می شود که جان افراد در سلامت کامل بماند و آسیبی وارد نگردد. 

دلایل استفاده از درب سکوریت شیشه ای
به دلیل داشتن نکات مثبت و مهمی که شیشه سکوریت دارد از این شیشه برای درب ها استفاده می شود از جمله دلایل می توان به داشتن مقاومت بالا مکانیکی درب شیشه سکوریت اشاره کرد.
درب شیشه سکوریت در مقابل دما و حرارت و همچنین ضربه مقاوم می باشد که این خاصیت به دلیل شوک دمایی می باشد که در طی جریان تبدیل شیشه معمولی به شیشه سکوریت می باشد از دیگر دلایل بسیار مهم برای استفاده از درب سکوریت شیشه ای می توان به ایمنی آن اشاره کرد. درب سکوریت شیشه ای هنگامی که بر اثر حادثه یا اتفاقی شکسته می شود شیشه ان به قطعات بسیار ریز و صیقلی تبدیل می شوند که این امر باعث می شود تا خطر جانی برای افراد حاضر در صحنه بوجود نیاورد. 
می توان شیشه های سکوریت را در رنگ های مختلف استفاده نمود که پرطرفدار ترین نوع آن شیشه مات شده است که هم می تواند مانع دیده شدن فضای داخل شود و هم هدایت گر نور خورشید به داخل می باشد. برای ساختمان های بلند مرتبه که تامین ایمنی آنها ضرورت بیشتری دارد حتما باید از درب شیشه سکوریت برای ورودی ها استفاده شود و همچنین نمای پنجره های ساختمان ها باید از شیشه سکوریت یا لمینیت باشد تا در صورت بروز زلزله یا آتش سوزی تلفات کمتری برجای بگذارد.

موارد مختلف استفاده از درب شیشه سکوریت
به دلیل مزایا و قابلیت هایی که برای شیشه سکوریت و درب شیشه سکوریت بیان شد می توان از درب شیه ای سکوریت در بسیاری از ورودی ساختمان های اداری- تجار، مجتمع های مسکونی، درب راه روها ، دود بند ها و … استفاده کرد قطر استفاده شده برای شیشه درب 8-10 میل می باشد. 

قیمت درب شیشه سکوریت- قیمت درب سکوریت
برای تعیین قیمت درب شیشه سکوریت مهم ترین عاملی که تاثیر گذار است می توان به ابعاد دهنه ورودی اشاره کرد که تعیین کننده ابعاد شیشه سکوریت می باشد. که بر اساس متراژ و ابعاد شیشه سکوریت و همچنین متعلقات استفاده شده در نصب و ساخت درب شیشه سکوریت تاثیر گذار می باشند.البته لازم به ذکر می باشد که قیمت درب اتوماتیک شیشه ای نسبت به درب معمولی بالاتر می باشد ودلیل این بالا بودن قیمت را می توان پکیج و فریم می دانست که در نصب درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.